Monstrul Fritzl spune că a fost abuzat de mamă în copilărie

Fritzl a recunoscut că şi-a sechestrat fiica şi că a întreţinut relaţii sexuale cu ea timp de 24 de ani. În urma acestui sechestru şi abuz s-au născut şapte copii. Fritzl a susţinut că a fost abuzat de mama lui în copilărie, motiv pentru care nu şi-a mai revenit niciodată.

"Nu am avut o relaţie bună cu mama mea. Îmi interzicea să am prieteni. Nu am avut niciun fel de independenţă până la 12 ani. Totuşi am reuşit să-mi fac un prieten în secret, dar şi acela m-a dezamăgit crunt", a declarat Fritzl.
De asemenea, Fritzl a mai spus că a petrecut timp în cămine pentru copii.

În deschiderea procesului, procurorul Caroline Burkheiser a spus că Fritzl nici măcar nu a vorbit cu fiica pe care a întemniţat-o, în primii ani când aceasta a fost captivă. Avocatul apărării a încercat să explice că Fritzl nu a fost un monstru şi chiar le-a adus copiilor săi născuţi din incest un brad de Crăciun.

Fritzl şi-a acoperit faţa cu un dosar albastru cât timp presei i s-a permis să stea în sala de judecată, pentru a arăta că îi este ruşine pentru faptele pe care le-a comis.

Fritzl, care a avut şapte copii cu fiica sa pe care a întemniţat-o când ea avea 18 ani, a mărturisit că a ţinut-o pe aceasta într-o cameră fără ferestre de sub casa lui, timp de 24 de ani, şi că a violat-o de mai mult de 3.000 de ori. Trei dintre copiii pe care Fritzl i-a avut cu fiica lui nu au văzut niciodată lumina zilei până la data la care au fost eliberaţi.

Juraţii care vor participa la proces vor asculta mărturiile în zile separate şi vor beneficia de consiliere psihologică, pentru a face faţă şocului. Mărturia fiicei lui Fritzl va fi transmisă prin video, pentru că aceasta a fost mutată într-o locaţie secretă, împreună cu cei şase copii ai ei, şi a primit o nouă identitate.

0 Comments: